Chiquita mění po dvaceti letech krabice
Nové přepravní kartony by měly přinášet výhody obchodním řetězcům i konečným spotřebitelům. Zvětšení kartonu přispívá k rovnoměrnějšímu dozrávání banánů a současně snižuje riziko vzniku otlaků a mechanického poškození plodů při manipulaci s kartony. Navíc vylepšená konstrukce zvýší stabilitu kartonů na paletách během jejich přepravy.
„Chiquita je v oboru čerstvého ovoce ikonická značka a teď má i moderní „ikonický“ přepravní obal“, vysvětluje ředitel pro Českou republiku Jan Steiner, proč nový banánový obal dostal jméno Moderní ikona.
Spotřebitelé v průzkumu k novému designu uvedli, že přepravky na banány Chiquita často používají na přenášení nebo skladování věcí. Z toho důvodu byl na krabice umístěn „zelený vzkaz“ jako výzva spotřebitelům k tomuto používání.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz