Téměř polovina Čechů využije povánoční slevy
Podle průzkumu Citibank realizovaného ve spolupráci s agenturou STEM/MARK povánočních slev využívají nejvíce ženy (66 %) a lidé ve věku 30 – 44 let (36 %). Nejčastěji nakupovaným zbožím je oblečení, obuv a sportovní potřeby.
Ve srovnání se situací před dvěma lety jsou však Češi při útrácení více obezřetní a využívají slev méně než v minulosti. V průzkumu Citibank uvedlo 34 procent dotázaných, že od roku 2009 se jejich finanční situace zhoršila, a proto tak celých 44 procent lidí neplánuje povánoční slevy vůbec využít.
Exkluzivní výzkum pro Citibank v listopadu 2010 realizovala agentura STEM/MARK. Počet uskutečněných rozhovorů byl 1014.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz