73 % absolventů MBA studia vnímá tento titul jako výhodu na trhu práce
Téměř tři čtvrtiny absolventů českých MBA programů pociťují
velkou konkurenční výhodu oproti lidem, kteří mají pouze akademický VŠ titul. Skoro
60 % studentů navíc uvedlo, že jim titul MBA dopomohl v lepším pracovním
uplatnění. Kariérní posun byl u žen nejčastěji o jednu pozici, u mužů pak
rovnou o dvě. U většiny případů (82 %) došlo ke kariérnímu rozvoji
v horizontu dvou let. Tato data vyplynula z průzkumu STEM/MARK, který
byl realizován mezi absolventy vzdělávacího institutu CEMI. Jedná se o
nejrozsáhlejší průzkum mezi absolventy MBA, který byl realizován v ČR a SR.
Průzkum dále ukázal,
že si absolventi ročně v průměru přilepšili až o 38 688 Kč. U
vrcholových manažerů a ředitelů je platový nárůst ještě znatelnější, ročně
si v průměru vydělají až o 66 588 Kč více. Téměř každému druhému
podnikateli, který v průzkumu uvedl obrat své firmy, se finanční zisky
zvýšily průměrně až o 22 %.
„Velice nás těší, že
průzkum potvrdil pozitivní dopad MBA studia na kariéru našich absolventů. Díky
výsledkům průzkumu jsme se například také dozvěděli, že 76 % našich absolventů
se zprvu rozhodovalo i mezi jinými poskytovateli. To, že si nakonec vybrali
právě náš institut, je pozitivní, a jsme rádi, že se jim tato investice vyplácí,“
říká
k výsledkům průzkumu ředitel institutu CEMI Mgr. Štěpán Mika.
Studium na institutu CEMI splnilo očekávání u naprosté
většiny absolventů (98 %), u 28 % toto očekávání dokonce předčilo. „Studenti u nás nejvíce oceňují kvalitní
online formu výuky, profesionální lektory, flexibilní podmínky studia, vstřícný
klientský servis a snadnou dostupnost studijních materiálů“, uzavírá Mika,
pod jehož vedením získal institut CEMI v květnu 2018 prestižní mezinárodní
akreditaci ASIC Premier Institution, a to jako jediná instituce ve střední
Evropě.
Kompletní výsledky průzkumu ve formě infografiky - https://www.cemi.cz/prinosy-mba-studia
Central European Management Institut (neboli CEMI)
byl založen s cílem poskytovat MBA a LLM vzdělávání evropské úrovně, dostupné pro studenty z České republiky a Slovenska. S 242 úspěšnými absolventy a více než 260 současnými studenty patří mezi nejvýznamnější a největší poskytovatele MBA a LLM studia ve střední Evropě.
Výuka je koncipována tak, aby umožnila profesní vzdělávání i časově vytíženým studentům. Pro tyto účely je na CEMI zaveden nejmodernější e-learningový systém Fronter, v němž jsou studentům zpřístupňovány všechny potřebné studijní materiály a další nezbytné informace a jejž mohou studenti využívat jak pro komunikaci s lektory, tak mezi sebou navzájem v rámci svých studijních skupin. Tento systém využívá například Vídeňská Univerzita, Univerzita v Lillehammeru či Cambridge ESOL.
CEMI je plně akreditovaným členem IADL (International Association for Distance Learning), členem EADL (European Association for Distance Learning), členem AIVD – Asociace Institucí Vzdělávání Dospělých ČR, členem AMSP (Asociace malých a středních podniků) a kolektivním členem ČMA (Česká manažerská asociace).
CEMI podporuje vzdělávání handicapovaných osob a v této oblasti dále spolupracuje také s Nadací Českého rozhlasu Světluška a občanským sdružením Život dětem. Kromě toho podporuje také nadační fond Dobrý anděl či organizaci Člověk v tísni.
Více informací na: www.cemi.cz
Poslední zprávy z rubriky Běžné účty:
Přečtěte si také:
Prezentace
19.03.2024 Kde jsou nejlevnější last minute zájezdy – jak...
15.03.2024 Klíčové faktory úspěšného tradingu? Názor...
12.03.2024 XTB zvyšuje úroky z volných prostředků!
Okénko investora
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Michal Brothánek, AVANT IS
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Trhy excelují: Japonský Nikkei, americký Nasdaq a nejnověji i zlato dosahují historických maxim
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
Spotřebitelská inflace dále ustupuje, meziroční růst již na inflačním cíli ČNB
Ali Daylami, BITmarkets
Vítězství Trumpa může zbrzdit rozvoj centralizovaných digitálních měn